Behandling af hovedpine

Flere undersøgelser viser, at kiropraktor-behandling har en særdeles god virkning på hovedpiner, der stammer fra nakken. Som regel er der bedring allerede efter de første behandlinger.

Men fordi symptomerne er udløst af den bevægelige hals og ofte i forbindelse med arbejdsbelastning, kan der ske tilbagefald, som kræver fornyet behandling. I kroniske tilfælde kan der være behov for et længerevarende behandlingsforløb.

Symptomer som svimmelhed, nedsat hørelse på det ene øre og susen eller ringen for øret kan behandles, hvis symptomerne stammer fra problemer med nakken, men ikke hvis de stammer fra selve øret.

KONTAKTFORMULAREN.

Vi indhenter følgende persondata
. Vi bruger kontaktinformationerne i forhold til tidsbestilling og afbud.
Mailen vil blive slettet så snart vi har besvaret din mail.
De inhentede oplysninger bliver ikke brugt til andre formål.

Hvis din henvendelse er rettet mod helbredsoplysninger i forbindelse med behandling. Vil relevante data blive journalført, før mail slettes. Helbredsoplysningerne bruges i forbindelse med behandling. Alle data skal opbevares i minimum 10 år jf. bekendtgørelse af lov om autorisation af sundhedspersoner og om sundhedsfaglig virksomhed kap 6 §21 og §25 fra Styrelsen for Patientsikkerhed.

Oplysningerne vil kun blive udvekslet med 3. part (egen læge eller hospital) med skriftligt samtykke fra dig